Provoz ordinace od 1.3.2021 - platné do ukončení krizového opatření (21.3.2021)

PROVOZ ORDINACE BUDE V REŽIMU STANDARDNÍCH ORDINAČNÍCH HODIN, ALE V NÁVAZNOSTI NA USNESENÍ VLÁDY Č. 216 BUDE BĚHEM KRIZOVÉHO OPATŘENÍ OMEZEN NA NEZBYTNÉ A AKUTNÍ VÝKONY A KRIZOVÉ INTERVENCE.
Stávající pacienty budeme individuálně kontaktovat kvůli případné změně termínu objednání, pokud potřebujete změnu nebo zrušení termínu ze zdravotních nebo jiných důvodů, volejte ve všední dny mezi 9,00-10,00.

Ordinace je zdravotnické zařízení a v rámci jednoho okresu nepotřebujete žádné potvrzení. Pokud cestujete z jiného okresu, stačí vyplněný a zaškrtnutý formulář:

nebo čestné prohlášení

Pro čestné prohlášení můžete využít vzor nebo stačí prohlášení napsané rukou.

Zpřísnění hygienických opatření od 25.2.2021 do odvolání

Chceme připomenout nové vládní nařízení ohledně ochrany nosu a úst v prostorách ambulantních zdravotnických zařízení - povinné jsou respirátory třídy FFP2 nebo KN95, případně nanoroušky.

!!! Děkujeme, že chráníte sebe i nás !!!

Aktuální provoz ordinace - 2-3/2021

Zdravotní služby dle běžných ordinačních hodin za zpřísněných hygienických podmínek

22.2.2021

Rezervační systém - termíny výhradně po předchozím telefonickém nebo elektronickém objednání, prosíme o důsledné dodržování naplánovaných časů, je žádoucí, aby se pacienti v čekárně nebo ordinaci nepotkávali. Kontakt probíhá po celou dobu v rouškách, žádáme o desinfekci rukou při příchodu, výhradně pokud jste bez příznaků respiračního onemocnění. Uvolněné termíny pacientů, kteří jsou v karanténě nebo mají respirační onemocnění, nabízíme pro případné krizové intervence.

Dopravně psychologická vyšetření aktuálně NEPROVÁDÍME

22.2.2021

Z technických důvodů do odvolání dopravně psychologická vyšetření NEPROVÁDÍME.

Aktuální provoz ordinace -  1/2021

4.1.2021

Rezervační systém - termíny výhradně po předchozím telefonickém nebo elektronickém objednání, prosíme o důsledné dodržování naplánovaných časů, je žádoucí, aby se pacienti v čekárně nebo ordinaci nepotkávali. Kontakt probíhá po celou dobu v rouškách, žádáme o desinfekci rukou při příchodu, výhradně pokud jste bez příznaků respiračního onemocnění. Uvolněné termíny pacientů, kteří jsou v karanténě nebo mají respirační onemocnění, nabízíme pro případné krizové intervence.

Dopravně psychologická vyšetření nelze do odvolání provádět

4.1.2021

Dle usnesení vlády České republiky ze dne 23. prosince 2020 č. 1376 je zakázán prodej a poskytování služeb v provozovnách. Tento zákaz se do odvolání vztahuje také na provádění dopravně psychologického vyšetření.