Aktuální provoz ordinace - 6/2021

• aktuální termíny pro objednání dospělých pacientů jsou na červenec  - srpen 2021 - krizová intervence pro dospělého pacienta s vážnými akutními problémy je možná dříve -  "krizová intervence"
  • aktuální termíny pro psychologické vyšetření dítěte jsou na listopad 2021 - zdravotní indikace, kapacita ordinace pro psychoterapii dětských pacientů je zcela naplněna, bohužel nyní nejsme schopni z kapacitních důvodů realizovat ani dětské krizové intervence

děkujeme za pochopení

Chceme připomenout trvající vládní nařízení ohledně ochrany nosu a úst v prostorách ambulantních zdravotnických zařízení - povinné jsou respirátory třídy FFP2 nebo KN95, případně nanoroušky, dezinfekce rukou při vstupu do ordinace.

!!! Děkujeme, že chráníte sebe i nás !!!

Zdravotní služby dle běžných ordinačních hodin za zpřísněných hygienických podmínek

30.4.2021

Rezervační systém - termíny výhradně po předchozím telefonickém nebo elektronickém objednání, prosíme o důsledné dodržování naplánovaných časů, je žádoucí, aby se pacienti v čekárně nebo ordinaci nepotkávali. Kontakt probíhá po celou dobu v respirátorech, žádáme o desinfekci rukou při příchodu, kontakt výhradně pokud jste bez příznaků respiračního onemocnění. Uvolněné termíny pacientů, kteří jsou v karanténě nebo mají respirační onemocnění, nabízíme pro případné krizové intervence.

Dopravně psychologická vyšetření aktuálně NEPROVÁDÍME

30.4.2021

Z technických důvodů do odvolání dopravně psychologická vyšetření NEPROVÁDÍME.

Aktuální provoz ordinace -  1/2021

4.1.2021

Rezervační systém - termíny výhradně po předchozím telefonickém nebo elektronickém objednání, prosíme o důsledné dodržování naplánovaných časů, je žádoucí, aby se pacienti v čekárně nebo ordinaci nepotkávali. Kontakt probíhá po celou dobu v rouškách, žádáme o desinfekci rukou při příchodu, výhradně pokud jste bez příznaků respiračního onemocnění. Uvolněné termíny pacientů, kteří jsou v karanténě nebo mají respirační onemocnění, nabízíme pro případné krizové intervence.

Dopravně psychologická vyšetření nelze do odvolání provádět

4.1.2021

Dle usnesení vlády České republiky ze dne 23. prosince 2020 č. 1376 je zakázán prodej a poskytování služeb v provozovnách. Tento zákaz se do odvolání vztahuje také na provádění dopravně psychologického vyšetření.